måndag 22 augusti 2011

Blogglust igen.... :)

Ja, just nu har den hittat tillbaks för en stund... :)
Dagarna rullar på, men det går inte många minuter utan att min lilla Arista finns i tankarna... :( Mycket "tänk om" har det varit dom här dagarna....

Men i lördags fick jag tänka på nåt underbart igen!!

Jag fick plocka fram dom här!!!!


Japp, riddags igen! Åh så jag har längtat, men nu ska jag få komma igång igen!
Hoppade upp på fina Harvey och red iväg i regnet! mest skritt och lite trav, men så underbart!!! Och testa balansen fick då göra redan nu första gången då det hoppade ut tre rådjur ut ur skogen! Men jag satt kvar och vi kom hem igen :)

Så har jag jobbat kväll både lördag och söndag och idag blev det en sväng på stan på fm när grabbarna var på dagis, köpte jackor och skor åt dom.

Sen har det varit fullt ös hela em/kvällen som vanligt!
Men vi varvade ner med lite lego en stund iaf!

Colins mästerverk! En båt :)
Aaron byggde ju inte riktigt lika avancerade saker ;)

Inga kommentarer: