fredag 23 mars 2012

Ja, så nu är begravningen över.....
Vet egentligen inte alls hur det känns, det känns bara tomt och fortfarande så overkligt, nästan så att det är ännu mer overkligt nu.
Det blev iaf en otroligt fin begravning! och så många som var där.
Jag hade förväntat mig att det skulle vara jättejobbigt, men det var tom ännu värre än jag trodde... Var så nära att spy flera gånger.
Och underbara Ralle spelade några låtar och den sista låten när allt var klart blev verkligen pricken över i:t.
Det är en låt som pappa tog fram som är en av hans favoriter och när vi lyssnade på den första gången så var den sååå rätt, det var verkligen Janne i den låten! Och nog var det skönt att inte ha en dyster låt utan nåt med fart i! Tror dom flesta uppskattade det.

Nu ska jag kila upp och tvätta håret sen väntar en jobbhelg för min del!


1 kommentar:

Sanna mamma till Skrutt sa...

<3