måndag 4 juni 2012

Tiden läker alla sår.....

Nej, det kan jag nog helt ärligt säga att det kommer den inte göra! 
Men det kommer väl antagligen bli lättare att leva med får jag hoppas. 
Just idag är det alltså 3 månader sedan jag förlorade min älskade lillebror och det känns bara så otroligt overkligt fortfarande, nästan så att det känns ännu mera overkligt nu! 
Jag gråter och gråter och har det gått ett par dagar med fullt upp och jag inte har gråtit alls då får jag dåligt samvete över att jag inte gråter....
Allting går upp och ner hela tiden och den värsta känslan är ensamheten, jag är ensam kvar och det gör så ont. Jag vill inte!!! 

Kom tillbaka.....

1 kommentar:

malin sa...

Vill bara skicka en massa stora kraaamar för det finns Inga ord.. Det är sant, tiden läkar inte alla sår.. I regel får man stora fula ärr..!:// men smärtan avtar med åren även om sorgen och saknaden alltid finns där med oss och man får trösta sig lite grann med att personen för alltid lever vidare i våra hjärtan.. Kraaam till dig och din fina familj Ann!!
/Malin