onsdag 10 juni 2009

avslutning idag

Ja nu är det slut för våran grupp på öppna förskolan :( Känns jättetråkigt! Vi har varit en jättebra grupp faktiskt så det är ju lite sorgligt att det inte blir mer i höst, men det blir förhoppningsvis många trevliga träffar i parken i sommar istället sen så får vi ju gå på dom öppna timmarna i höst istället!
Man kan ju iaf lugnt säga att det märktes att vi var allihopa där idag, det blir varmt i den där lokalen :)

Och nu ligger Colin och sover så egentligen borde jag väl försöka göra nån nytta här hemma, men jag orkar inte, VILL inte!! sen så är våran dammsugare trasig också och det känns ju lite meningslöst att plocka undan saker när jag ändå inte kan dammsuga ;) Så jag sitter nog kvar vid datorn ett tag :D


lilla butter lite finklädd dagen till ära :)


Och här Sanna är till dig, så här fin var jag på balen ;)




Inga kommentarer: