torsdag 25 juni 2009

blä blä blä!!!!!

ja, den här dan skulle jag bara vilka glömma...
Vi packade ihop oss och skulle åka till Karlstad, plockade in allt i bilen sen startade ju självklart inte den dumma bilen!! är nog batteriet som har dött bara så där. Visst det var väl bra att det hände hemma och inte när vi var halvvägs men ändå. Så jag tog cykeln och åkte och hämtade mammas bil sen så kom vi iväg, en timme senare än planerat. Sen så är det massa konstiga vägarbeten på vägen så det tog evigheter att komma dit!!! Jättehungriga kom vi äntligen fram och skulle få mat och självklart stog det fisk på bordet.... jag som inte tycker om :( Men det löste sig så jag fick mat ändå :D Sen blev vi kvar ett tag och tog en tur på stan och kikade lite, det blev en trevlig stund i Karlstad iaf :D sen så, dags för hemresan alldeles för sent för lilla
Colin. eftersom det inte var planerat så sent så fanns det ju ingen välling med. Hungrig och varm, så han fick sitta i bara blöja för han höll ju på att smälta bort stackaren. Och han var tyst och snäll i kanske en kvart efter vi hade åkt, sen skrek han ända till västerås!!!!!!!!! Med nån liten paus då vi stannade. Tror ni min fot var tung på gasen då? Fy vad jag tyckte synd om honom, sitta och skrika i typ 2 ½ timmar, hur kul är det! Men nu ligger han och sover så gott i sin säng, efter en flaska välling 2 timmar för sent.

2 kommentarer:

Sanna O Norah sa...

usch jopbbigt med bilen, tur det löste sig iaf, stackars Colin,. skrika så länge, man blir ju nervös tycker jag när man kör bil, framförallt när dom skriker i så länge..

Emma sa...

Usch det låter som en riktig mardrömshemresa.
Hoppas ni har återhämtat er..