söndag 3 juli 2011

jobb, jobb, jobb och tänker på tiden som var...

Så är den här lååånga arbetsveckan slut!! Jobb varje dag förutom i onsdags... varav två jourpass, vilket innebär att jag börjar kl 15 och slutar kl 15 dagen efter. Så bloggen har ju då inte blivit prioriterad på nåt sätt den här veckan ^^
Och nu ska jag njuta av att vara ledig nästan en hel vecka istället! Enda jobbdagen den här veckan är på torsdag!

Så är vi inne i juli månad vilket innebär att alla ska fylla år :)
Vi började 1 juli med att fira min älskade mamma som fyllde år då.
Och igår var det kalas för Elvira som fyller 2 år på måndag.
Och idag missade vi tyvärr Norahs kalas för att jag jobbade såklart... så synd, men vi kommer och firar dig snart Norah :)
Så kommer det väl tyvärr att vara nu när man ska jobba, man kan inte vara med på allt roligt längre :/ Saknar redan mammaledigheten ;) Självklart är det jätteskönt att komma igång och jobba igen, men det jag saknar mest är den där första tiden med massa träffar med underbara mammor och bebisar såklart :) hela ti
den! Och den tiden kommer ju tyvärr aldrig komma tillbaka :( Nej fy, nu blir jag nästan lite ledsen här :D

Hoppas verkligen att sommaren tänker komma tillbaka den här veckan, plus att den här veckan är ju inte vilken vecka som helst! Ingen kan väl missa att det är POWER MEET i helgen som kommer!! ^^

1 kommentar:

4barnsmamman sa...

du hinner väl få fler barn? (om ni vill ha fler dvs..:)))

Colin blir 3år nu snart väl? Shiiit va tiden springer iväg fortare än fortast!:))