onsdag 6 juli 2011

trots!!!

Den här 3-årstrotsen är ju då inte att leka med....
Så många gånger har jag trott att den var här, men nu kan det inte vara nåt annat. Dom andra gångerna har ju inte varit nånting i jämförelse, hur kunde jag tycka att det var jobbigt liksom :)
Man ska välja sina strider säger dom ju men hur fasen ska man kunna göra det?!?

Idag har vi iaf varit ute och lekt hela dan, en sväng i skogen har vi hunnit med också!

Och nu har jag två barn som ligger i sina sängar och ingen som vill sova :)

Snart är det iaf lördag och den dagen behöver jag ^^ Det var bra länge sen jag och Christopher var ut tillsammans nu. Lite trist känns det ju dock att det bara är hans kompisar som ska dit... självklart kommer det ju vara andra där som man kommer prata med men det tar ju en stund innan man kommer igång ;P
Ingen som vill följa med? Frida? Camilla? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar att jag kunde men jobbar tyvärr hela helgen. Hoppas du får skoj ändå. camilla

Frida sa...

Ha ha det skulle vara skooooj! Längesen man sprang runt där! Men vet inte riktigt än hur vår lördag ser ut än. Men jag kan höra av mig isåfall !! Kram