torsdag 3 november 2011

höstigt :)

Det blir inte bara mörkare ute nu :) Äntligen så åkte det färg i håret! Trivs sååå mycket bättre i det mörka. Nu tycker jag håret har fått vila tillräckligt ;) Absolut nöjd!

Och efter jag hämtat
barnen på dagis så gick vi hem och bytte lite skitiga kläder sen traskade vi återigen iväg och mötte Sanna och Norah för en em på öppna förskolan. Betydligt lugnare där idag och det gillas. Och Colin som aldrig har intresserat sig för utklädningskläderna klädde ut sig för fullt idag :)



Sen blev det en snabbis på stan innan promenaden hem och väl hemma så började bråkandet igen, fy vad less jag är på bråk och skrik, det kanske jag har nämnt sisådär 100 gånger.... !
Nu ligger dom i sängarna iaf och jag väntar på att karln i huset ska komma hem.

Inga kommentarer: