tisdag 22 november 2011

Ja, som sagt så fruktansvärt många gånger förut så försvinner veckorna i ett nafs...
1:a advent på söndag, det är inte klok
t!
Och här hemma rullar dagarna på som vanligt, det har varit ett par veckor med mycket jobb och det gillas, så får vi se när nästa pass vill dyka upp... Jobbigt att vänta men ändå rätt så be
kvämt att gå så här :)
Lär roa mig med att gå ner och prata med arbetsförmedlingen nån d
ag snart också :/

Och inte en enda julklapp är inhandlad än! Och ännu värre, inte en enda liten födelsedagspresent är köpt! Ja vi
har ju faktiskt en liten en här hemma som fyller 2 år nästa onsdag....

Nåt som har varit lite bra med att internet har varit borta är ju att jag har tagit mig lite tid att rensa och sortera bland alla kor
t!

Åh, titta vad jag hittade. Ja, ibland kan jag hålla med om att dom är lite lika ;)

Inga kommentarer: