onsdag 23 november 2011

Tisdagen fortsatte med pepparkaksbak på em, då hade jag två glada barn :)


Sen när Christopher kom hem åkte jag till stallet där det blev mer promenad än ridning... jäkla mörker och dimma och envisa unghäst :D
Sen på hemvägen så häll jag på att smälla med ett rådjur! Hade det varit halt hade det definitivt blivit så. Jag såg en skymt av nåt på åkern på högersidan och precis när jag tittade dit så hoppade det upp ett rådjur på vägen från vänstersidan. Åkte ett par hundra meter till och där stod det 3 stycken rådj
ur till på vänstersidan, åker en bit till och är strax innan Varmsätra där det då springer 4 rådjur över vägen! Och ytterligare en liten bit till fram så står det 2 stycken på högersidan... Alltså ELVA stycken rådjur såg jag på väg hem....

Idag blev det en dag till hemma då Colin var febrig igår igen :( Men däremot så klädde vi faktiskt på oss kläder och tog bussen ner på stan. Ungarna har ju för tusan inte varit utanför dörren sen i lördags! Ner en snabbis till bokhandeln och handla lite grejer till dopkortet som ska fixas till söndag :) Sen blev det bussen hem igen, risi frutti till mellis och nu sitter dom och tittar på Lucky Luke :)

Inga kommentarer: