fredag 28 augusti 2009

Har precis setat och kollat på bilder och videoklipp från när Colin var nyfödd. Hjälp så liten han var :) Nu har jag så svårt att förstå att han faktiskt har varit sådär liten så här sitter jag och nästan gråter :D Och nu är han så stor så han springer omkring. Och att han ska bli storebror har jag ännu svårare att ta in!
Tänk att en sån liten person kan förändra ens liv så totalt. Men att bli mamma är absolut det bästa som har hänt. Jag älskar mitt liv och mina grabbar så otroligt mycket!!! Och tänk att jag ska få uppleva det här miraklet en gång till inom inte allför lång tid (112 dagar kvar idag).




Imorrn blir det barnloppis!! Och då hoppas vi på att fynda lite :)

1 kommentar:

Sanna sa...

Ja tänk snart har ni en liten bebis till.. mysigt:D
tack för idag, du får berätta hur det går för er i veckan med allt:D
kram