onsdag 19 augusti 2009

Jaha, idag har jag jobbat min sista dag för sommaren... känns lite trist faktiskt fast ändå så är det ju rätt skönt :) passar ju bra att det är slut nu när vi måste packa och greja. Jag står ju kvar som timvikarie men det är ju inget man kan räkna med att få jobba nåt men nån gång mer borde det ju bli!

När jobbet var slut så var jag hemma en stund sen tog jag och Colin cykeln ock åkte till Malin och Elvira och hälsade på, fy vad hon växer :) det går så fort...

Och Colin han bara går och går nu :) Äntligen! Han börjar få lite snits på det hela också.

Men det bästa av allt nu är ju att Carro är i Sala! Så imorrn kommer hon hit så vi får tjattra lite ;) Saknar er här uppe, både Carro och Suz.... Kan man inte
möblera om lite i Sverige?

1 kommentar:

Suzann sa...

Jag har länge föreslagit "Ctrl+C" och sen "Ctrl+V" ;P

Det dumma är ju bara att när jag åker från Sala, då åker Carro upp... Men vi kanske kan lyckas över jul iaf? =)