lördag 16 januari 2010

Lördag kväll och jag blev solo med barnen ikväll. Christopher tog med sig whiskyflaskan och gick hem till Jocke.
Det blev bus och barnprogram med Colin innan läggdags. Och jag har nyss tittat klart på I love you man, helt ok film, den dög att spendera kvällen på iaf :)
Tillsammans med lite glass är allt bra ;)


Annars har kvällen mest handlat om mina boobs, börjar kännas redan nu som att jag inte har tillräckligt med mjölk för Aaron äter väldigt ofta fortfarande, de senaste kvällarna har han nästan ätit med max en timmes mellanrum. Igår ännu oftare, men som bonus då så sov han hela natten istället. Han åt vid 22.30 sen inte förrän runt kl 5 imorse!! hoppas på att det blir mer mjölk nu när han äter så ofta för jag vill verkligen fortsätta amma ett tag till. Men så här ofta är ju lite drygt faktiskt måste jag säga. Så tror jag att han har en inbyggd radar som känner av när jag ska äta eller bada, åhh vad jag längtar efter ett lååångt bad utan att höra barnskrik nerifrån ;)
När det börjar lugna ner sig med ätandet så ska jag iaf boka en tid för ansiktsbehandling som jag fick i födelsedagspresent av mamma och pappa. Det är jag värd! Ska bli härligt att få göra nåt för sig själv. Man känner sig ju lite sunkig när man bara går här hemma hela dagarna i mjukisar och luktar kräk :D

Nej, kika lite bloggar sen är det väl dags att slänga fram maten igen :)

Inga kommentarer: