måndag 11 januari 2010

pigg mamma :)

Tänk vad lite extra sömn kan göra!!!
Inatt sov Aaron 5 timmar i sträck utan att vakna, sen mat och sen sova igen :) och till på köpet så sov Colin till 8.30!!! Så idag är jag pigg :) Och som ett stort plus så vaknade Colin på sin allra bästa sida!

Har precis setat och flyttat över bilder till usb minnet, helt sjukt vad mycket bilder man knäpper egentligen!!! Tyckte att jag knäppte mycket bilder förut men efter jag fick barn är det ju tonvis med foton. Dags att framkalla lite också tror jag, har inte gjort det sen Colin var typ 8 månader....

Nej, om man kanske skulle försöka få in lite bilder på bilddagboken också, det var nog ett tag sen nu...

1 kommentar:

Sanna sa...

åhhh framkalla r ett ord som ger mig ångest.. haha
har inte heller framkallat på super länge. så måste göra det jhag också snart. det är illa..

fin bild på er sötnosar!