lördag 9 januari 2010

Tror mina ben är på väg att förtvina.... Man blir ju helt knäpp av att bara gå inne hela dagarna! Nu vill vi ha lite mildare väder, snön får mer än gärna stanna kvar ett tag :)

Har faktiskt varit rätt skapligt duktig med maten den här veckan, rätt skönt att skriva matlista så man vet på morgonen vad som ska fram ur frysen! Däremot det här med sötsaker.... ja vad ska man säga, jag är fast i sockerträsket ;) Var duktig i torsdags och gjorde iordning fruktsallad, jättegott verkligen. Men det fick ju inte jag fortsätta äta det som var kvar för när vi vaknade på fredagsmorgonen var aaron alldeles prickig hela han så jag antar att det var den färska ananasen som gjorde det. Men det är väl bara att köpa hem nya frukter och göra utan ananas, synd, för det är ju sååå gott!

Och jag och Colin fick lite egentid idag för att åka och veckohandla :)
Försöker passa på när Christopher är hemma att göra nåt litet iaf med Colin så han får mamma för sig själv en stund! Det har mest blivit pulkaåkning så idag blev det affären :D

Inga kommentarer: