tisdag 7 juni 2011

härliga utedagar!

Gårdagen spenderades men Frida och Camilla och alla 6 grabbar hemma hos Frida, jättetrevligt såklart, skönt med staket så dom kan springa fritt och vi mammor sitta stilla ;)
Aaron tyckte inte att det var en bra id
e att sova middag när vi var där så han var vaken tills vi gick hem vid typ tre. Promenad hem, äta lite mat sen åkte vi till Christophers mormor en liten stund.

Aaron har kommit på ett nytt sätt att äta bullar på :)

Idag var det ju äntligen dags för dagis igen! Medans grabbarna var på dagis så tog jag med mig Buddah för ett varv i spåret, gick rätt ok att springa i skogen faktiskt, inte olidligt varmt iaf, men det blev bara ett varv, annars hade nog stackars Buddah blivit helt slut :) Han fick svalka av sig i vattnet vid gröna gången efter iaf, det tyckte han om!
Och det hade varit en toppendag för Aaron idag, på bra humör hela tiden och hela tre portioner mat åt han :)
Sen gick vi hem och vilade en stund, sen tog vi cykeln upp till månsan med Malin och Elvira för att bada lite, iskallt i vattnet men ungarna sprang omkring. Malin doppade sig iaf, jag nöjde mig med att plaska i kanten ;)


Colin vågade sig ut en bit iaf :)

Aaron stod mest och kastade sand överallt...

Och blev jättesur när jag sa åt honom :D

Inga kommentarer: