onsdag 1 juni 2011

massa cykel :)

Ja idag har det blivit en massa farande! Lämnade barnen på dagis vid 11, cyklade ner på stan, salabostäder för att hämta nyckel till garaget som vi fått! Sen en sväng till försäkringskassan. Så passade jag på att kika på lite kläder till lördag men självklart när jag väl har pengar att handla för så hittar jag inget!!! Cykeln hem igen för att kasta i mig nå snabbt att äta, kl 13 skulle jag börja jobba, så iväg igen. Jag åkte till åkraskolan där resursen sa att jag skulle vara men när jag har setat där en stund så kommer Birgitta och säger att jag ska vara på Verdandi, nere vid kungsängen. Så i motvind cyklade jag i racerfart dit. Efter ett par timmar där så ville ju såklart en av eleverna cykla på tandemcykeln med mig så det blev en tur på 20 minuter med den också. Kl 16 slutade jag och då var det ju bara att hoppa upp på cykeln igen då ^^
På dagis hade det gått jättebra! Det är ju första gången dom är där på en em. Båda två hade sovit middag, lite chockad över att Colin gjorde det faktiskt :)
Så blev det ju såklart raka vägen hem och laga mat, efter maten var uppäten gick vi ut och lekte en stund i det härliga vädret!


Dom har ju faktiskt väldigt roligt tillsammans!! Nu börjar det faktiskt bli mindre bråk :)

1 kommentar:

Frida sa...

Vilken mysig bild! Skönt att det inte bråkas så mycket. Längtar tills Hugo blir lite större och de kan leka! KUL Det ska bli på lördag!! längtar!! Hur är planen??