måndag 13 juni 2011

ibland händer det ;)

Idag har jag faktiskt varit så duktig så jag städat övervåningen! Det var ju inte igår direkt ;) Den blir lätt bortglömd, orka släpa upp dammsugaren för trappen då ^^ Skulle nog behöva två dammsugare!
Har setat i solen massor idag faktiskt för en gångs skull, passade på när barnen var på dagis på fm efter jag hade städat, sen blev det en stund till när Aaron sov och Colin fick låna den här som man fyller med vatten av grannen :) Den lekte han med lääänge :D
Börjar nog få lite ideer till födelsedagspresenter ;)



När Aaron vaknade så blev det en tur till affären med cykelvagnen (oj vad jag älskar den där!!!) Sen blev det självklart ännu mer utelek tills det till barnens förtvivlan var dags att gå in och börja med maten ^^

Och efter dom lagt sig ikväll så hämtade jag Shiva som fick följa med på löprundan idag och stackars Buddah blev så ledsen stackaren :D

Så nu, en lugn stund, snart dags för CSI!

Inga kommentarer: