tisdag 4 oktober 2011

Härliga höst!

Ännu en sån här härlig höstdag har det varit, kan man göra nåt annat än älska hösten! Helt underbara färger överallt och man får klä på sig lagom mycket kläder och mysa ner sig under en filt i soffan på kvällen!
Jag känner mig som i ett lyckorus varje dag när det är sån
t här väder :) Lite blåsigt var det dock idag.

Dagis på fm som vanligt idag och jag, jag satt faktiskt bara och latade mig i soffan framför ett par nya avsnitt av Glee och en godispåse... :D

Eftermiddagen bjöd på stora lekparken med Malin och Elvira.



Som vanligt så måste dom gå hand i hand när man ska nånstans :) Gullungarna!

Så hem och fixa kvällsmat sen gick vi ut på baksidan och lekte en stund innan läggdags.


Dom bråkar och skriker nå fruktansvärt mycket hela tiden men sen kommer det lite guldstunder då och då som väger upp för allt :)



Inga kommentarer: