onsdag 12 oktober 2011

Så var det helt plötsligt onsdag kväll....

Gårdagen spenderades ju som sagt med jobb. Sen när Christopher kommit hem så var det bara att brumma ut till stallet, där jag möttes av ett lermonster ;)
Fixade klart allt och gav sen mig på att borsta bort d
en där leran. Det gick ju sådär ^^ Ut på en ridtur kom vi iaf, en busig tur. Det blev lite balansträning på en bockande häst den här gången! Sen på tillbakavägen mötte jag en bil, och tjejen som sitter i stannar och säger att hon sett 4 (fyra) stora älgar på gärdet en bit bort, jo men ja vad kul att sitta på hästen då... sa jag att det var kolsvart också :/ Men tack och lov var det fullmåne som lyste upp massor!
Hem kom vi iaf och blev inte uppätna av nå älgar :D
Däremot så mötte jag två älgar när jag åkte hem med bilen, mitt på vägen stod dom dumma djuren ville inte ens flytta på sig :)

jaja...

Den här dagen började tidigt, 5,20 för att vara exakt, me
n åh vad skönt det är att få sitta och äta frukost alldeles själv!
Sen gick färden mot Avesta, för att sedan åka mot Falun för att följa med Jeanette till skolan, frisörskolan.
En riktigt härlig dag :)
Känns dock som att jag kanske skulle ha haft nån slags galaklänning på mig ;)


Var tvungen att stanna till med bilen en stund på väg hem, det var ju helt underbara färger ute :)





1 kommentar:

Sanna mamma till Skrutt och lillebror i magen sa...

Oj vilken häftig frisyr. måste ha känt tråkigt o konstigt att åka hem efter bara. du skulle ju ha passat mer på en bal:)
Imorrn äntligen!!!
kram