måndag 24 oktober 2011

vart tog helgen vägen?

Jobbade ju som sagt natt i fredags. Men inte fasen kunde jag sova när jag kom hem på morgonen inte :/ Så det blev en lång dag! Åkte och lämnade Colin hos mamma och pappa vid lunch för han skulle få sova där. Sen blev det en lugn eftermiddag och kväll med bara Aaron.
Lördagsmaten blev varm smörgåstårta och jäklar vad gott det är! Och s
å enkelt :)


Aaron, han tycker att det är smaskens :D
Igår kom en av grannarna över och frågade om barnen ville ha lite duplo lego för hon höll på att rensa hemma och det här är vad hon kom med... Oj vad glada grabbarna blev, jag också för den delen ^^
Så var det jobb för mig på kvällen vilket slutade i att jag visst hade åkt hem med jobbtelefonen :)
Jobb idag igen sen har det varit legobygge hela eftermiddagen/kvällen!


Om ni undrar så sitter dom i en soffa och tittar på tv ^^

Inga kommentarer: