måndag 31 oktober 2011

slutkörd....

Nu blir det ett riktigt gnällinlägg...
Men just idag känns det som att jag har nått botten, gått in i väggen eller nåt :/ Är så fruktansvärt less på bråk och skrik och mitt tålamod är obefintligt just nu, minsta lilla motgång blir till världens grej, känns inte som jag gör annat än skriker hela dagarna och det gör ju att jag känner mig som världens sämsta, självklart förstår jag att jag inte är den enda som skriker på sina barn men nu känner jag att det är för mycket!
Men så kommer dom här stunderna som just nu, när dom springer omkring och leker och gapskrattar och har roligt! Varför kan det inte vara så nästan jämt för istället för tvärtom?

Men självklart älskar jag er mest av allt oavsett vad


Och varför i hela friden ska man springa "bus eller godis" idag för? 2 stycken som har knackat på dörren ikväll...


Funderar på öppna förskolan imorgon, nån som ska dit?

1 kommentar:

Sanna mamma till Skrutt och lillebror i magen sa...

Öppna är jag lite sugen på, men när ska ni dit isf?
kram