torsdag 26 januari 2012

Förkylning och dans!

Enda lediga dagen och jag har typ legat på soffan hela dan och mått jättedåligt, vakande med förkylning imorse, mindre kul :(
Dagen har gått iaf och barnen har faktiskt varit riktigt snälla mot sin trötta mamma :)
Och tänk vad några små ord kan göra en glad! När vi satt och åt kvällsmat, jag hade gjort korv stroganoff och ris idag så tittade Colin på mig och sa "åh, mamma det här var jättegott" Han har varit lite kinkig med maten ett tag så då var det ju såklart lite extra roligt att få höra dom orden!

Och nu ikväll har jag, bror och mamma varit på buggkurs! Riktigt kul, fast jag vill ju lära mig allt på en gång så jag tyckte att det gick lite sakta ;) Det blir nog bra i slutänden :D

Nej nu ska jag ta och borsta gaddarna sen gå och sova!
Sen väntar en jobbhelg....

1 kommentar:

Sanna mamma till Skrutt o lillebror i magen sa...

hihi vad roligt o bugga :) brukar ta en svängom här hemma med skrutten . hihi!

Håller med Ann nu måste vi ses. när kan ni nästa vecka?