söndag 22 januari 2012

söndag igen!

Helgerna går alldeles för fort....
Var ledig i fredags och äntligen var jag då ledig en dag som det fanns snö på backen och sol på himlen!
Så då blev det ju såklart dags för premiärtur med pulk
orna för den här vintern :)
Aaron han tyckte att det var jätteroligt, Colin ble
v jättesur efter första åket bara för att det gick för sakta... ^^ Så han ville bara gunga.
Så hade jag med varm choklad och varma piroger som vi tog en paus och satte oss
och åt på bänken. Varm choklad är ju absolut godast att dricka
utomhus :)



Igår satte vi oss i bilen efter vi vaknat och åkte mot Karlskoga för besök hos barnens farfar och nästan hela familjen som var där. En riktig trevlig dag och barnen var helt fantastiska i bilen! Ditresan så somnade Aaron en bit innan Västerås och sov till vi hade åkt förbi Örebro. Colin han var vaken hela vägen och var så nöjd och klagade ingenting! Och på hemvägen sov Aaron HELA vägen och Colin vaknade en bit innan Västerås.

Idag däremot har dom nästan gett mig gråa hår....
Så jag åkte och veckohandlade ensam sen blev det gymmet och efter det kändes det genast mycket bättre!
Och måndag imorgon igen och jag laddar för en 6-dagars jobbvecka igen :)

Inga kommentarer: