onsdag 18 januari 2012

träningsvärken kommer smygande...

Lite mör redan, svar ja! Ikväll blev det ett pass i ridhuset med hästen, fick lite lektion av Camilla och oj vad det behövdes ;) Det är ju några år sen man satt och red sådär! Och jäklar vad jag kände mig som en nybörjare igen :) Aja, det är bara att träna och träna! Vi ska nog få till det där. På fredag kör vi igen och då ska jag kämpa ännu hårdare!

Igår var jag på gymintroduktion på gymmet för vård och omsorg, helt ok, inte riktigt vad jag är van med men det blir nog bra det där! Så Frida, nu kör vi!!!

Och det här med godisätandet, hur går det? Det går faktiskt över förväntan, visst, nån enstaka bit har slunkit ner men jag har skött maten riktigt bra måste jag säga!
Nu är det bara mer träning som ska in, nånstans lär jag väl hitta tiden :)
nej, nu ska jag sluta babbla och kika vidare innan läggdags. Och imorrn blir det jobb igen 7-15 :)

Inga kommentarer: