fredag 24 februari 2012

busborgen!

Det blev en heldag idag!
Vi började med att åka till Busborgen på fm, mycket uppskattat av barnen såklart, mindre uppskattat av pappan ;)
Nu är det bra länge sen vi var där och DÅ var Aaron så pass liten att han var nöjd av att sitta i vagnen och hänga med överallt, NU var dom överallt hela tiden och aldrig samtidigt, typ... haha :) Jag tvivlar på att jag skulle kunna åka dit med båda själv utan att få ett nervöst sammanbrott.


Sen åkte vi till Erikslund och åt kinamat sen var jag ner och fixade ny telefon, på tiden nu tycker jag :) Sen blev det shopping inne på City Gross och det går ju inte att vara där utan att åka karusell :)


Sen kan jag ju säga att vi hade två trötta barn i bilen på väg hem!
Och här hemma blev det lite fredagsgodis, kvällsmat och bompa, sen stup i säng :) Snart dags för mig också känner jag, det är inte bara jobbigt för barnen det här ;)
Och imorrn blir det väl en sväng på marknaden antar jag.

Inga kommentarer: