torsdag 23 februari 2012

Det blev en härlig, dock lite explosiv ridtur i vad som kändes som riktigt vårväder idag! Balansträning fick jag ju iaf ;)



Haha, Colin "badade" under gungorna idag på väg hem från dagis! Han stannade till vid gungorna här på gränden och ville inte med hem så jag stod en bit bort och tittade och under gungor brukar det ju finnas en tendens till att samlas rätt mycket vatten :) Men han skulle minsann klättra där och ignorerade mig totalt fast jag sa att han kunde ramla, typ 10 sekunder efter jag sagt det så klättrade han upp och skulle sätta sig på knäna och plask sa set så åkte han i med huvudet först.... Oj vad han skrek och oj vad blöt han blev :) Han var liksom blöt på byxorna fast han hade overall. Tur vi var typ hemma iaf!

Och nu ikväll har jag varit och dansat bugg igen, åh vad det är roligt!!

Så nu är det läggdags för länge sen och imorgon väntar en ny spännande dag :)

Inga kommentarer: