måndag 6 februari 2012

Helgen har som vanligt försvunnit i en rasande fart! Igår var vi iaf äntligen till min älskade mormor, det var verkligen på tiden så nu ska jag bli bättre på det där.

Och igår morse vaknade jag av att Colin kom in och ropade att jag måste komma och hjälpa Aaron, när jag kommer in i deras rum är halva ansiktet full med blod!!! Då har han lyckats börja blöda näsblod nån gång inatt och inte ett ljud har han gett ifrån sig, han borde ju ha slagit i näsan tycker jag, då måste han ju ha sovit rätt djupt :) Han hade inge ont iaf som tur var.
Och idag har dom röjt som galningar här hemma hela dan! Vilket har resulterat i två fläskläppar.... :D
Så har jag röjt undan och dammsugit och skurat och tvättat så lite duktig har jag varit idag :) Och så har jag plockat bort julgardinerna som pinsamt nog satt kvar i vårat sovrum ^^

Och på em kom Colin och sa att han ville att jag skulle knäppa kort på dom och då gäller det ju att ta vara på det tillfället för dom kommer ju inte så ofta ;)



Nej nu ska jag ta och vara duktig och förbereda morgondagens middag :)

2 kommentarer:

Sanna mamma till Skrutt o lillebror i magen sa...

Sötnosarna! O gu vad stor Aaron har blivit, ingen liten pojke där inte. =)

ska bli roligt att ses på Tors, evigheter sen sist!

Vi får skärpa oss, men är ju rätt svårt att få allt att gå ihop nu när alla ni jobbar

kram

Ann sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.