tisdag 21 februari 2012

Nej, här händer det inte mycket inte ^^
Har haft en riktig svacka nu igen men nu ska jag försöka igen :)
Solen är framme, snön smälter, det går åt rätt håll!!!! Just nu iaf ;)
Dagarna rullar på som vanligt med jobb och dagis. Nu har jag en arbetslös vecka men den 1 mars går jag på ett vik igen, som minst en månad. Jätteskönt verkligen och på samma ställe jag har varit på nu!
Igår sa Colin att han skulle slänga sin napp! Jippie tänkte jag och han slängde den faktiskt i sopkorgen och det var inge tjat alls om den på dan! På em började det litegrann och på kvällen var han sååå ledsen för han förstod inte hur han skulle kunna sova utan nappen.... så jag följde med upp och sa att jag kunde ligga bredvid honom och han somnade rätt så fort utan den där nappen. MEN sen vaknade han vid 22 och var helt hysterisk och skrek och skrek så han knappt kunde andas. Så nej, jag tror inte att han är mogen för det där än. Jag gav upp och han fick en napp :/
Men imorse lät vi den ligga uppe i sovrummet och vi bestämde att han bara ska ha den när han sover. Så idag när vi kom hem från dagis så var han minsann trött och ville sova i sin säng, gissa varför :D
Och faktiskt så ligger han och sover nu! Han som aldrig sover middag :)
Så jag lär väcka honom strax sen blir det semlor till mellis idag såklart ;) Och här hemma serveras det inga andra semlor än hemmagjorda! I år gjorde jag faktiskt mandelmassan själv också :)

Inga kommentarer: