fredag 9 november 2012

akutbesök...

Det blev en lång dag idag. Inte en skön ledig dag, men det var väl kanske tur att jag var ledig.
Tidigt imorse fick vi lov att åka med Christopher till akuten pga magsmärta. Han var till akuten i Enköping igår, dom hittade inte nå fel, och blev hemskickad med besked om att åka in igen om det blev värre. Och som sagt, imorse åkte vi in hela familjen. Och jag måste ju säga att barnen skötte sig helt fantastiskt hela dagen, för som ni vet så brukar det ju inte direkt gå fort när man är på akuten.... 
Och till barnens stora glädje så tog jag med dom till mcDonalds för lunch medans stackars C låg kvar och väntade på röntgen. 
Vi fick ju mat i oss, sen åkte vi tillbaka för ännu mera väntan.
Sen eftermiddag kom vi hem, inte så mycket klokare. 
Är det inge bättre imorgon så lär han väl åka in igen. 
Så vi får väl se vad som händer.

Och nu ikväll efter att barnen lagt sig tog jag hundarna och gick en kvällspromenad. Världens bästa motivation till motion!!! Love them

Och imorgon hade jag ju ett IKEA besök tillsammans med mamma planerat men vi får väl se då, hur karln min mår.... 

Nu är det dags för mig att ta min bok och krypa ner i sängen :) 

Gonatt!!  

Inga kommentarer: