måndag 19 november 2012

bildbomb :)

Imorse blev det lite spontanplanering efter att dagens planer blivit inställda. Egentligen skulle Aaron ha varit på sitt första tandläkarbesök idag, men tandläkaren var sjuk så det blev inställt. Så vi klädde på oss och packade in oss i bilen och styrde mot Västerås. Det blev till att besöka Leos lekland för första gången idag! Lyckliga barn kan jag säga. 

Jag måste säga att jag blev väldigt nöjd över det och barnen tyckte att det var mycket roligare än busborgen, iaf vad dom sa idag :)

Så det blev en heldag där. 

Låter bilderna berätta mer!
 

















Och imorgon har vi en till ledig dag och då blir det nog en sväng ner på stan, stora lekparken kanske...
Eftersom jag har jobbat hela helgen så har ju jag min helg nu :) 
Älskar att ha lediga dagar såhär!  
 

Inga kommentarer: