måndag 5 november 2012

nystart?

Ska jag kanske....
Suget börjar komma tillbaka nu. 
Kanske bara för att det är grå och tråkig höst. 
Men ett behov av att skriva lite igen börjar komma tillbaka.
Och nog är det skönt att ha nåt att gå tillbaka och läsa!

Jag ska nog försöka iaf, med nåt inlägg ibland iaf ;)


Dagarna rullar ju på i sin vanliga takt, jobb, dagis, stallet. 
Har fått förlängt på jobbet iaf, 15 januari står det på papperet nu. Sen får vi väl se vad som händer. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan det här jobbet nu! Det har varit absolut rätt plats dom här tunga månaderna. Jag har världens bästa arbetskamrater

För tungt har det ju varit på alla sätt och vis, det går ju inte att komma ifrån. Jag skulle önska att jag kunde säga att det har blivit lättare, men nej, det har ju inte det. Vissa dagar vill jag bara krypa ner under täcket och bara ligga kvar. 


Tack och lov för att jag har mina älskade små pojkar, dom lyser upp livet och gör allt mycket lättare

 
 


Inga kommentarer: