onsdag 28 oktober 2009

Äntligen sover Colin! Har provat två gånger tidigare idag men han ville inte sova! Så nu var han ju helt slut stackaren :)
Och jag borde väl passa på att göra lite mer nytta istället för att sitta här... men det är ju så tråkigt! Har faktiskt varit duktig och städat undan och dammsugit på fm, men det är ju inte det lättaste att försöka plocka undan alla grejer när nån springer och river fram allt på en gång. Och just nu är det väldigt jobbigt att böja sig ner och plocka upp saker! Börjar bli lite otymplig tror jag ;) Och fy vad jag är varm hela tiden, främst på kvällarna får ju ligga i soffan halvnaken för att inte smälta bort :D
Nä nu ska jag nog kika in ett nytt avsnitt av Ghost whisperer, har ju lite att ta igen nu när vi inte har haft internet på ett tag :)

1 kommentar:

Sanna sa...

åhh söt. du har så rätt. det var tur att det tog ett tag för oss. Vi fann ju varandra o det är något jag är jätte glad över=) vi tycker ju så mkt om er=)