fredag 30 oktober 2009

Nu är det trångt i magen...... Vi gjorde hamburgare här hemma ikväll och det är ju så gott så man måste ju äta bara lite till :) Sen är det ju fredag idag och då får man ju äta massa godis och chips...eller??? Men blä vad mätt jag är! Och lillplutt i magen bara bökar och bökar och det gör ont! Måste typ halvligga här i stolen för att kunna andas och inte riskera ett revben :D Nej, nu börjar jag känna mig väldigt otymplig och speciellt på kvällarna!
men nu ska jag väl inte sitta här och bara klaga. Imorrn är det dags att få komma hemifrån ett tag. Tyvärr så verkar jag ju ha en tendens att vara gravid när allt roligt händer, men det blir självklart roligt ändå :)
Ska bli så skönt att få göra nåt, det känns att Christopher är borta långa dagar nu som jag inte alls är van med. Och snart ska jag gå här själv med två barn...
.. Hur ska det här gå? Nej, det är klart att det ordnar sig. Men jag är ju van att ha Christopher hemma ju!

nä, kika vidare sen så är det nog sängen som lockar :)

4 kommentarer:

Sanna sa...

Ja gumman nu börjar det närma sig, bebisen kommer ju snart=) jag längtar som en tok..Ja o Norah kommer väl vara hos er jämt sen o hjälpa till om ni vill det, haha ni tröttnar väl på oss:p
ses ikväll hoppas jag. ska bli lajbans, får ta igen allt vi missat tlillsammans sen när bebisen har kommit:)
kram

Malin sa...

tjoho!
va gott med så mkt snask!:)
och myyyys med bebbe i magen!!! hur ska ni göra med Colin och dagis sen? Ska han gå hemma med dig och lillbebbe hela tiden?:)
Jag är bara nyfiken som vanligt hihi
Ta hand om dig!
Massor med kramar från en döförkyld Malin ;)

Malin sa...

det förstår jag!:))
var nyfiken som vanligt.. =))
hur trivs ni på nya stället? hur mår du i grav?
kraam

Sophie sa...

Oj längesedan man kikade in här märker jag (kom hit via Malin) inte långt kvar tills det är dags ju. Vad kul! Och det kommer gå fint med 2 barn. :) Det går fint med 6 barn och jag vet flera med 8-10 barn hehe... man klarar det man vill klara helt enkelt. ;) Övertygad om det.
Lycka till med allt!