tisdag 27 oktober 2009

stackars pojke...

Vi var på öppna förskolan idag på fm och Colin lekte på som vanligt, han tycker att det är jätteroligt att åka i rutschkanan som dom har där och en gång när han kom ner så slog han runt på nåt sätt och slog ansiktet i golvet med en jäkla smäll. Fy vad han skrek och efter en liten stund såg jag att det blödde också, tittade i munnen och det såg precis ut som att han hade slagit ut en tand, men som tur var hade han inte gjort det. Men hjälp vad rädd jag blev! Han glömde det nog rätt fort för det tog inte lång tid innan han var i rutschkanan igen :)
Men det tog nog musten ur honom för han somnade i vagnen på väg hem så jag la honom i sängen och där sov han vidare i 3 timmar och 20 minuter!!!! Vilket passade mig perfekt för jag passade på att baka bullar :)

Nej, nu är det dags för desperate housewives!

2 kommentarer:

Sanna sa...

a tycke så synd om allas våran lillkille Colin, men tur det gick bra iaf.. men aldrig roligt när dom ramlar o slår sig..

mmmm smarr med bullar, kanske man kommer över någon dag o smakar en, ellr två;)

kram

Frida sa...

Usch va otäckt, stackars lilla Colin!