söndag 25 oktober 2009

vintertid vadå?

Igår kväll ringde dom från gröna villan och undrade om jag kunde jobba idag 7-15. Och ja det ville jag absolut. Så imorse ringde klockan och jag gick upp, åt frukost och gjorde mig iordning, cyklade iväg och när jag kom fram var ju klockan 6.... Typiskt!! Men jag fick gå hem kl 14 istället :) Det dumma är att jag tittade på kalendern igår och konstaterade att klockan skulle ställas om, men gjorde misstaget att inte fixa det på en gång så då glömdes det bort :)

3 kommentarer:

anna sa...

fast bättre det än komma försent ;)

Sanna sa...

hihi men Ann då:D du var uppe tidigt då med andra ord=)
Inte lätt alla gånger heller

Suzann sa...

Jag gjorde samma sak!! =P
Jag börjar jobba med simskolan 7.15, går upp 6, men skulle upp halv 5.30 igår för att jag skulle släppa ut några hästar före.. Insåg medans jag tuggade i mig min frukost att jag hade gått upp 4.30... Men jag gick ut och fixade i stallet med mockning och sånt ist för att lägga mig igen. :) Hur går det med nymagen? =)