fredag 23 oktober 2009

Äntligen!!!!!!

Ja äntligen är internet igång igen, efter bara nästan 2 månader.... Så nu kanske man kan hålla sig lite uppdaterad om vad som händer ;)
Här hemma rullar allt på Christopher har börjat på en utbildning så nu är jag och Colin hemma själva om dagarna, men det går ju det också, känns lite konstigt bara så här i början.
Och i magen är det FULL RULLE kan jag säga, jag som har sagt att den här är mycket lugnare.... Det är värst på kvällarna, då ligger jag här i soffan och hoppar runt för att h*n sparkar så hårt :D Men mysigt är det ju absolut!

5 kommentarer:

anna sa...

Hallå! Välkommen tillbaka, kul att få läsa om er igen. Jag är ju ledig nästa vecka o har pratat med Sanna om att styra upp en träff eller nåt, var ju hur länge sen som helst nu.

Ha det gött!

Em sa...

Tjoho! Va kul att kunna få en glimt av din vardag igen. Var kul att se dig i Sala sist!

Sanna sa...

Oj trodde inte ni hade fått något internet igår heller faktikstt eftersom du inte skrev något på hela dagen:D

hoppas ni fyndade lite idag:D

Karin sa...

Hej! Jo jag har sett att ni inte har haft tillgång till internet än =) men skönt att det är i ordning nu. Har ni bott in er ordentligt? Ja, jag har typ oxå all tid i världen =P Så det ska vi ju kunna fixa =) Kram

Suzann sa...

ÄNTLIGEN är du tillbaka i cyberrymden, jag och Carro snackade idag om att vi saknar dig blogg och att vi saknar dig också <3