fredag 25 juni 2010

Midsommar!

Så, nu är midsommar över för ett tag sen, iaf för mig :D
Vid lunch åkte vi och hämtade upp Christophers mormor och åkte vidare till Fläckebo för att äta lunch.
Sen åkte vi in till Sätrabrunn där det blev lite dans runt midsommarstången (om man nu kan kalla det där för dans...)
Sen kom höjdpunkten på hela dan. Ponnyridning!!! Vi fick stå i kö rätt länge och det blev en hel del sura miner när han såg alla andra sitta på hästarna, men till slut var det våran tur och han satte på sig hjälmen så fint så och väntade in hästen. Upp i sadeln och iväg. OJ vad lycklig han blev!!! Han såg så stolt ut och verkligen sken som en sol :) Sen var ju varvet över och han skulle av h
ästen.... Åh jäklar vad han skrek :/ Så såg han ju nästa som hoppade upp, då pekade han och lät så arg han bara kunde och skrek MIIIIIN!!!!!! Åh, vad ledsen han blev stackaren :(
Vi måste nog köpa en häst tror jag ;P
Efter det var över åkte vi hem till mamma och pappa och åt middag och busade.
Men vi var ju tvungna att åka strax före 20 för jag hade en liten skrutt som var så hungrig.... Klantiga jag som inte tänkte på att ta med välling.... och inte fanns det nån ersättning kvar heller.
Och Christopher stack iväg på partaj efter maten så nu sitter jag här hemma
alldeles själv.... Har iaf mina sommarcider smultron-kiwi (2,25%) och min häägen dazs i frysen, tänkte nog ta och kolla på Georgia rules som går på tv nu också, så det går väl ingen nöd på mig :)


1 kommentar:

Jeanette sa...

här blev d samma film fast Ben&Jerry ;)