onsdag 23 juni 2010

tillbaks igen då!

Har bara varit borta från bloggen i en vecka och det känns som en hel evighet :D
Och inte ska ni behöva läsa rad för rad vad vi har gjort i en vecka heller!
I korta drag så har vi mest busat och lekt. Fint väder, dåligt väder.... 2-års kalas i Avesta har vi hunnit med också!
Så nu känns det som att jag är lite back on track igen, även o
m det fortfarande är massa gnäll och trots här hemma!

Idag har vi haft en riktigt underbar dag hela familjen!! Åkte till Vallby friluftsmuseum och sprang runt där och kikade, har aldrig varit där förut och det var ju jättemysigt!!Colin röjde för fullt han :) Ända tills vi kom till en jättegris som grymtade, då ville han åka vagn :D Men sen blev det full fart igen! Och Aaron, han satt ju som
vanligt i vagnen och tittade!
Hästarna var ju såklart så långt bort det gick.... : ( Men när vi var på väg hemåt hade en kommit upp! Vilken lycka ;) Och då bästa hästen som finns!
Åh vad jag saknar "min" Mark. Älsklingen!!!
Lätt det var att åka hem då när det stod en sån underbar helt fantastiskt fin häst d
är :)Men vi kom till bilen iaf och behövde inte åka många meter innan båda barnen sov :)
Sen blev det bada i poolen när vi kom hem och nån liten filur hann hoppa i med kläderna på innan jag hade fyllt klart den :)

Och bara så här på en vecka har det ju hänt massor med Aaron :)
Varje kväll lägger jag båda barnen samtidigt och det funkar superbra!!
Har nog gjort det ett par tre veckor nu. Får springa upp till Aaron en eller två gånger och vända på honom eller stoppa i nappen sen somnar han så snällt!

Han sitter helt själv lååånga stunderSå inte behöver han nån dyna i matstolen längre :)Och han ställer sig i krypställning, så nu väntar vi med spänning på krypandet :)

Sisådär ja, nu är jag tillbaks :D

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Jäjj!! Som ja har längtat :D

Sanna sa...

ja det var då på tiden =)

men sötnsen Aaron, han är ingen bebis längre han heller. jösses vad fort det går alltså