tisdag 1 juni 2010

varmt idag :)

Ja som sagt blev det ju då öppna förskolan på fm, och sen traskade vi hem till mamma och pappa. Och självklart bara för att jag ville att dom skulle sova då så var dom vakna båda två :) Men Colin tyckte ju att det var jättekonstigt att vara där utan nån hemma så han sprang runt och ropade på mormor och såg lite förvirrad ut :) Tänkte att vi skulle sitta ute en stund och äta lite men Colin tröttnade fort, han var så trött...

Aaron tyckte att det var jättespännande att ligga och titta på himlen och på alla stora träd :)
Så vi gick väl hemåt igen då och Colin somnade på ett par minuter i vagnen. Väl hemma så sov dom båda ett tag, sen gick jag och Colin ut på baksidan och han premiärbadade utomhus i baljan :) Det var riktigt populärt! Tvättade sin bil och skottkärran gjorde han också :)


Havregryn är väl nyttigt eller hur? Då måste ju chokladbollar vara rätt bra ;P
Kunde verkligen inte låta bli, jag var tvungen att slänga ihop en sats....åh vad gott :)
Det här med att sluta med sötsaker går jättebra för mig...... ELLER INTE!!!
Fy fan, jag tror aldrig jag kommer lyckas!
Visst, det är inte så många kilo jag vill ha bort men dom finns där och JAG mår dåligt av dom :( Och kroppen är så otränad så det är inte klokt. Har aldrig nånsin varit så här otränad!
Självklart vill jag ju börja med allt igen, men mest är det ju hästarna jag vill tillbaks till! Åh vad jag saknar ridningen, bara att få vara i stallet och mocka, sopa, fixa mat... ja listan kan göras lång!



Jag och Kingen kvällen innan våran första riktiga hopptävling!

*saknar*

Inga kommentarer: