torsdag 24 juni 2010

underbara sommar!!!



Idag satte vi oss i bilen med destination Tärnabadet tillsammans med Malin och Elvira.
Åh vad underbart det är med sol och värme :) Colin sprang ju runt som en tok han, överallt! Fanns ju en rutschkana i bassängen för dom större barnen men den gick ju bra att åka när jag stod nere och tog emot :) sen att han halkade ur händerna på mig ett par gånger gjorde inte så mycket ;) Så han doppade tom huvudet idag :D
Sen så ner i djupa, upp igen, ner igen...... osv, osv.
Hade ju tur att Aaron sov en rätt lång stund och tack och lov att Malin var med när han var vaken!

Ojoj, det kommer dröja innan jag åker till badet själv med båda två.
Och det är ju så jobbigt med just solen för Aarons skull... Som idag, självklart ville ju inte han sitta i skuggan under parasollet helt själv när alla andra sprang omkring. Ja så då får jag ju lyfta upp honom och inte kan jag stå kvar där när Colin ränner runt :S Och Malin hade ju Elvira att kolla efter också så vissa gånger var jag ju tvungen att stå mitt i solen med honom. Självklart har han
ju solhatt och kläder, men ansiktet då? Solhatten täcker ju inte allt hela tiden... jag skulle behöva ett litet parasoll som satt fast på honom.
Och inte blir det lättare när han börjar röra på sig heller då kommer han ju garanterat inte vara i skuggan hela tiden :D
Såna här problem hade jag ju inte med Colin, första sommaren var han ju så liten så då låg han ju bara i vagnen och förra sommaren var han ju så stor att man kunde smörja in honom. Aaron är ju där mittemellan.....

Ett parasoll till vagnen vann jag nyss i en auktion på tradera iaf så nu behöver jag inte oroa mig när han sitter i vagnen iaf!! Helt nytt 178 kr med frakt, nypris
450! Rätt bra tycker jag :)

Och kameran har fått nå spel såklart så här dan före midsommar...
Så här ser mina bilder ut nu!



Inga kommentarer: