onsdag 3 november 2010

Besviken...

Fick hem dagisfotot igår!
Fy vad besviken jag blev :( Självklart är han ju sötast hur han än ser ut men ja, ni ser ju själva... och han var inte den enda som gjorde nå "konstigt" många som såg väldigt lustiga ut :)
Nu förstår ju jag också självklart att det inte är det lättaste att få alla a
tt se bra ut på ett foto. Men just det här första känns ju lite speciellt :) Sen tycker jag att det är fruktansvärt trist att dom inte knäppte enskilda kort på dom vilket dom tydligen gör på andra förskolor...




Annars händer det typ ingenting här hemma därav frånvaron här :)
Colin är i nån tråckig trots igen....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trist att det inte blev som du ville. Isaks kort blev faktiskt jätte bra. Alla 15 barnen tittade in i kameran och ingen gjorde nå konstigt. Fattar inte hur fotografen lyckades men jag hoppas det blir samma nästa år. Tycker även att det är väldigt konstigt att vissa förskolor får göra singel och andra inte för det var jätte roligt att få. Borde vara samma för alla.

Camilla

Suzann sa...

Kommer bli en klockren studentbild sen ju :)

Men ja, lite trist att det inte blev som man tänkt sig.
Men den bilden gjorde min dag till den bästa och jag har ett brett leende på läpparna nu :)

Sanna sa...

VA men fick ni inte ta enskilda kort? det var dåligt..
fotgrafen vi hade var kanon, super duktig verkligen.. så jag är super nöjd. N gör nå konstigt med axlarna på gruppbilden meen som C sa alla kollar in i kameran..