söndag 21 november 2010

söndag igen då...

Nu har helgen bara flugit iväg :)
I fredags hämtade mamma Colin på dagis så fick han sova där också! Lite egentid med mormor var ju ganska populärt :)
Veckohandla och ett zumba pass hann jag med ock
så.

Igår satte jag och Aaron oss i Hannas bil och brummade mot gåvan där det var barnloppis! Riktigt nöjd den här gången :) Hittat lite födelsedagspresenter och julklappar också.

I klädväg fick jag för sammanlagt 165 kr....

4 tröjor från POP
2 från Name it

mjukisar från gangstar och jeans från kapp ahl

Sen hem och vila lite, lugnt och skönt utan Colin hemma ^^
Och Christopher var iväg och tävlade så det blev lite v
älbehövlig egentid sådär mitt på dan.
Sen åkte vi hem till Sandra för tjejkväll! Oj, så mycket ha
r jag inte skrattat på väldigt länge :D Hade jättetrevligt!

God mat, ost och kex och spel :)


Idag har jag varit med barnen till badhuset där det var barnens dag och tittat på brandbi
len och ambulansen som stod utanför och det tyckte Colin var hur kul som helst! Lite extra kul att man fick sitta i dom också ;)


Aaron, han satt ju bara i vagnen så han fick gå en bit hem istället :)
Sen har vi bara degat i soffan, jag och Colin tittade på Micke och Molle när Aaron sov och smaskade lite äppelklyftor :) Så mysigt så!

1 kommentar:

Frida sa...

Kul att fynda! Ångrar mig att jag inte åkte dit. Colin verkar lika intresserad av motorer som Hannes. Jag föreslår att åker snöskooter en dag och grillar lite korv :) Ja, det lär väl komma lite mer snö först!