måndag 8 november 2010

tomtejakt :)

Nå tomtekläder hittade jag inte på... eller jo, hittade jättefina inne på kapp ahl men det fanns ju såklart inte i rätt storlekar :( Men det skulle komma in mer så jag får väl springa där var och varannan dag :D Det är ju lite svårt att hitta lika när dom har kläder från olika avdelningar... Och på lilla avdelningen är det ju nästan bara hela dressar, jag vill ha tvådelat!
Hittade däremot en såå snygg mössa till Aaron :) Och han verkade trivas i den ^^

Snyggingen :D
så synd att den blev suddig.


2 kommentarer:

Frida sa...

Det var ingen dålig slant du hittade i jackan. En annan hittar bara guldtior:P Tycker det är trist med julkläder för julkort, man använder ju bara en gång:S

frida sa...

Jo jag vill också. Det är ju finast. Förra året var jag snål. Köpte en dress och tog kort. Sen lämnade jag tillbaka den med lappar och allt. Ha ha.