torsdag 4 november 2010

Tiden.... den flyger iväg :/

Förut tänkte man nog inte så mycket på det men efter första barnet kom så insåg jag att tiden faktiskt går rätt fort, efter andra barnet insåg jag att tiden bara rusar fram ^^

För lite mer än ett år sedan satt jag och Colin och mös i soffan med bebis i magen vilket just nu känns sååå långt borta men ändå så väldigt nära...
1-årsdagen närmar sig alldeles för fort :S Vad hände med min bebis liksom?

Haha, och jag hade dille på att dricka vatten ur power meet muggen som står på fönsterbrädan, det var det enda glaset vattnet smakade gott i :D
Åh, vad jag saknar magen....




1 kommentar:

Frida sa...

haha ja, fast att ge ersättning var ju inget alternativ för tre veckor sen. Så, Camilla berättade om HA när det bara fungerade med vanlig ersättning ett tag. Sen berättade BVC efteråt om den ersättningen, HIMLA dyr!! Men helt klart värt det! Hoppas ni får en fin helg!