tisdag 23 november 2010

jävla skit!!

Förkyld som ett as....

Hade tandläkartid 13.15 idag, kände mig inte direkt så peppad att gå dit, ringde strax efter 9 och skulle avboka, och då berättade hon så snällt för mig att man måste ringa före 8.30 annars måste man betala ändå. Hur fan ska jag kunna veta det då? "Jo det står på papperet du fick hem" Men jag fick inget papper, dom ringde och bokade den här tiden! Så började hon babbla om att boka ny tid så då tänkte jag att hon kanske skulle vara lite snäll då men icke! Så då var det ju bara att se glad ut och åka dit ändå då... Kliver i bilen och den startar inte! ¤%¤&¤&/ Hade ju inte tid att sitta och krångla med den så jag fick ju då sätta mig på cy
keln och cykla i blåsten :@
Klarade mig utan hål iaf så det var ju bra.



Men för att prata om nå bättre så är det ju faktiskt idag precis 1 vecka tills lillprinsen fyller 1 år!!! Åh, det har gått alldeles för fort....

Och numera kan jag nog säga att han går lika mycket som han kryper så det går framåt :) Och han är så stolt och tycker att det är såååå kul ^^



Inga kommentarer: