onsdag 25 maj 2011

:)

En mycket bättre dag idag!!!
Började med att Aaron somnade m imorse och sov till 7.20. Sen åt vi en ordentlig frukost med både yoghurt och smörgås istället för bara smörgås :)
Han blev ledsen när jag gick idag också men det hade gått mycket, mycket bättre idag!! Lite ledsen ett par gånger. Och mat åt han, 3 portioner... ^^ Idag hade dom flyttat över Colin så dom fick sitta vid samma bord, det kanske var det som var problemet vid maten då.
Bara att vänta och se hur morgondagen går då!! Lika bra hoppas jag ju såklart :)

Och när grabbarna var på dagis så drog jag på mig träningskläderna och löparskorna, hämtade Buddah och sprang iväg! Så skönt att ha hunden som draghjälp, sen att man måste stanna lite då och då är ju bara rätt skönt ;)
5.62 km blev det idag och jäklar vad stolt jag känner mig då! Så långt har jag nog aldrig sprungit :D

Inga kommentarer: