måndag 23 maj 2011

dagis och utelek!

Tillbaka till vardagen igen då!
Dagisdags för grabbarna :)
Inga problem vid lämningen av Aaron idag heller. Dock så hade han varit sådär jätteledsen vid maten idag också! Och vägrade äta, men n
är jag kom och han fick sitta i mitt knä så gick det bra efter en stund, det blir väl bättre snart hoppas jag! Det är ju faktiskt en väldigt stor omställning för honom! Inte bara för honom såklart, det blir ju en omställning för alla barn som går från att vara hemma med mamma/pappa till att gå på dagis :)
Jag passade på att sno Fridas hundar och ta en långpromenad
på fm, det märks att det var ett tag sen jag gick en riktig promenad ^^
Men nu jävlar ska jag igång igen!! Varit utan träning alldeles för länge :)
På em var vi vid lekängen/ i skogen med Malin och Elvira, vilket var väldigt uppskattat av dom små, och stora såklart ;)
Sen hem till Malin och Elvira och busa inne en stund, det vart
inte lika populärt, mycket bråk blir det :D
Colin tvärslocknade när vi kom hem, sov väl en timme ungefär, ja
g väckte honom vid halv sex när maten var klar, just då var det ok men sen bara skrek och skrek han. Han skulle äta mat men åt inte, vägrade gå från bordet åt inte maten heller, bara var ledsen och hade ont överallt. Jag misstänker att hans ben hade somnat och höll på att vakna och det är väl såklart lite otäckt. Vi gick in till soffan iaf och då ville han ha vällibg och gå och sova så vi fixade iordning allt, Aaron la sig och somnade strax före halv sju. Colin vägrade såklart...
Bara för att det aldrig brukar vara nå problem även om han har sovit middag sent!
Så nu ligger han i soffa och vägrar gå och sova :)


Avslutar med lite bilder igen!


Arista, knaskatten ska vara med överallt! Hon följer t.o.m oftast med till dagis fram och tillbaka :)
Självklart måste man hålla i handen när man ska gå nånstans ;)

Hittade en liten orm på gröna gången, vilket såklart var jättespännande!

Inga kommentarer: