fredag 20 maj 2011

vatten, vatten, vatten :)

Lite blåsigt, men visst fasen har det varit varmt!!
Och vad säger mer om dom här dagarna än bilder? ;)


är man bara utanför hemma så får man faktiskt plaska i pölar utan regnkläder och stövlar ;)Idag åkte badbaljan fram för jag tänkte att dom skulle få plaska lite men dom tyckte att dom skulle sitta i båda två ^^
och åh vad dom skrattade!!

sen blev det en varsin isglass, det är ju faktiskt fredag ;)

Och Colin plockade en blomma till mig. Antagligen den minsta lilla blomma jag sett, men han plockade den till MIG och det är väl klart att jag smälter lite då!!
Självklart går det ju inte en dag utan hopp på studsmattan :)


Och på dagis... det hade gått bra idag också förutom att han fick ett riktigt utbrott innan maten så han skrek och var arg så han somnade ^^
Inte hade han tid att säga hej då imorse heller. Han blir galen när jag försöker lyfta upp honom och få en kram, men antagligen tror han att jag ska ta med honom hem igen så han rusar iväg och skiter i mig :D

Imorgon kommer dagen Colin har längtat efter hela veckan! Ösbydagen :)

2 kommentarer:

anna k sa...

Villken härligt dag! =)

Sandra sa...

Det ser ut som ni fick en toppendag :).