fredag 27 maj 2011

en dag i storstan :D

Jag hade ju bestämt igår att vi skulle åka till Västerås, men så klev vi upp till massa regn imorse... Det avtog efter en stund och lagom när jag hade berättat för Colin att vi skulle åka tåg idag så började det regna igen :) Så jag gav upp tanken att komma utanför dörren. Men vid halv 10 så upptäckte jag att det slutat igen! 10.09 skulle tåget gå. Fortfarande i pyjamas allihopa kastade vi på oss kläder och packade väskan, sen var det bara att rusa ;) Jag sprang, jag gick jättefort. Så ett par minuter innan avgång klev vi på tåget!
Väl framme så vandrade vi i massa affärer och grabbarna var
så duktiga så *stolt*
Bra att det finns så mycket hissar att locka med ;P
Köpte ett par skor och lite kläder till MIG, bara mig!
Så som belöning gick vi till leksaksaffären också, då sov Aaron och det var väl kanske lika bra det ;) Colin skulle få välja nåt där inne och det tog ett bra ta
g innan han kom fram till nåt som inte var jättestort och kostade massa pengar :) Han blev helnöjd när han hittade ett paraply ^^
Dessvärre tänkte jag inte så långt att jag skulle ha köpt ett
till Aaron också för han blev lite avundsjuk :)


Bilder såklart!

Inga kommentarer: